Seria completă de implementare constă în 13 sesiuni practice săptămânale, susținute între 31 mai și 30 august.

Profită de vacanța de vară pentru a-ți îmbunătăți cunoștințele și a învăța cum să le aplici practic în marketingul digital.

La fiecare din training-urile de implementare (Social Media, Facebook Ads, Google Ads, SEO, Google Analytics) vor fi prezenți și specialiști de marketing digital, care vor oferi asistență participanților pe durata exercițiilor practice de implementare de campanii sau creare de conținut.

Participă și la Modulul de Strategie, pentru a-ți dezvolta competențele și a realiza corect planul de promovare online al campaniei sau brandului tău. Astfel, îți setezi premisele corecte pentru atingerea obiectivelor de business prin comunicare sau campanii digitale.

Mai apoi, continuă cu o Serie completă de implementare și învață de la specialiști să creezi postări, să implementezi campanii de Facebook & Google Ads, să evaluezi corect livrabilele primite de la angajați sau agenții partenere și multe altele.

Pentru ca, la finalul celor 4 luni, să îmbunătățești componenta de marketing digital la toate nivelurile pentru brandul tău, dar și să îți crești nivelul de performanță și cunoștințele personale în domeniu.

Pentru cine este potrivit

Modulul de implementare vine cu informații practice și utile pentru mai multe categorii de audiențe:

  • Specialiștii în domeniu (marketing, comunicare sau marketing online care lucrează în companii & agenții) vor învăța să implementeze (creare de postări, implementare de campanii de Facebook și Google Ads, suport în implementarea infrastructurii digitale a brand-ului pentru care lucrează, etc.) prin exerciții practice, aplicate pe domeniul lor de activitate.
  • Managerii și antreprenorii vor învăța să analizeze și să evalueze livrabilele primite de la angajați, agenții sau freelanceri, prin intermediul exercițiilor de evaluare. De asemenea, în cadrul sesiunilor, aceștia vor primi feedback pentru materialele curente ale brand-ului (analiza și evaluarea prezențelor din social media, analiza și evaluarea campaniilor de Facebook și Google Ads, analiza infrastructurii digitale a brand-ului și recomandări de îmbunătățire).

Cursuri online

Implementare de Social Media - 2 ședințe

  • • Setarea conturilor. Creșterea comunităților. Implementarea strategiei de conținut.
  • • Reguli de postare. Community Management. Activări și concursuri.

Content Marketing și SEO - 2 ședințe

  • • Strategia de conținut. SEO - analiza și strategia de cuvinte cheie.
  • • SEO - auditul tehnic. Optimizarea on-site. Optimizarea off-site.

Implementare de Facebook Ads - 3 ședințe

  • • Structura contului de reclame. Politici. Setarea Pixelului. Targetari și setări de campanie. Implementarea campaniilor de Engagement și Reach.
  • • Implementarea campaniilor de Trafic și Conversii. Monitorizarea rezultatelor în Google Analytics.
  • • Best practices. Analiza și optimizarea campaniilor de Facebook Ads. Arhitectura audiențelor.

Implementare de Google Ads - 3 ședințe

  • • Politici. Implementarea campaniilor de Search. Best practices. DSA si RLSA. Shopping Ads.
  • • Implementarea campaniilor de Display și YouTube. Best practices.
  • • Analiza și optimizarea campaniilor de Google Ads. Importul conversiilor din Google Analytics.

Google Analytics și măsurarea rezultatelor - 2 ședințe

  • • Google Data Studio.
  • • Analiza audienței site-ului (Demografice și Interese, Geo, Comportament, Tehnologii & Mobile). Metrici și Dimensiuni. Achiziția de trafic.
  • • Comportamentul utilizatorilor (Landing Pages, Exit Pages, Evenimente, Viteza de încărcare). Conversii. Segmentare. Google Data Studio. De la Universal Analytics la Google Analytics 4.

Optimizare și îmbunătățirea rezultatelor - 1 ședință

  • • Procesul de optimizare. Monitorizarea evenimentelor. A/B Testing. Modele de atribuire. HeatMaps & Video Tracking.

Ciprian Susanu

Consultant Digital Marketing & Fondator Formula4

17 ani experiență

Alexandra Andrei

Head Of Research, Communication & Social Media Dare Digital

10 ani experiență

Florin Iacob

CRO & Media Specialist

8 ani experiență

Andrei Popa

SEO & Media Specialist

8 ani experiență

Serie completă de implementare

Învață și tu marketing digital într-un mod practic, cu exemple și exerciții aplicate pe brandul ales de tine

*Modulul poate fi achitat în 3 rate lunare (iunie, iulie și august).

Înscrie-te și la Modulul de strategie de marketing online și beneficiază de reducere: 1.498EUR + TVA pentru pachetul format din cursurile de strategie (3 zile) și seria de implementare (13 sesiuni).

*Pachetul complet poate fi achitat în 4 rate lunare (mai, iunie, iulie și august)

Dacă alegi să plătești integral pachetul format din cursurile de strategie și seria de implementare, poți beneficia de un discount: 1.498EUR + TVA 1,299EUR + TVA.

Formula de Strategie de Facebook Ads

Ai 50% din discount pentru pachetul format din modulul complet de strategie și seria de implementare dacă ești student și ai până în 24 de ani sau dacă, în urma pandemiei, ai fost nevoit să schimbi industria în care lucrezi (reconversie profesională).

*Discountul nu se cumulează cu alte reduceri.

Locuri limitate

• Participanții vor primi suportul de curs cu minimum 3-5 zile înainte de fiecare ședință, astfel încât focusul în cadrul sesiunilor să fie pe exerciții aplicate și feedback în timp real. Cursurile vor avea o durată de 3 ore, cu 15 minute de pauză.

• Dacă nu vei putea lua parte la unul sau mai multe cursuri, vei primi înregistrarea video a sesiunii, precum și exercițiile practice.

• În cadrul sesiunilor vor fi prezenți și specialiști de marketing digital, care vor oferi asistență participanților pe durata exercițiilor de implementare de campanii sau creare de conținut.

• Vom avea un grup de Telegram dedicat, pentru discuții între colegi și suport în implementare din partea trainerilor.

• Împreună cu trainerii, vei putea să monitorizezi, analizezi și optimizezi toate campaniile de ads implementate, pe parcursul mai multor sesiuni, astfel încât să poți pune în practică informațiile acumulate pentru business-ul tău, în timp real.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Scrie Alexandrei la alexandra@formula4.ro și te va îndruma către cursurile care să te ajute să-ți atingi obiectivele.

Ofertă pentru companii

Companiile care doresc să înscrie mai multe persoane beneficiază de un discount pentru taxa de participare la Modulul de Strategie de Marketing Online.

Trainer: Ciprian Susanu

Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.

Cu peste 17 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.

Companii care au participat la training-urile Formula4