Descriere

Training-ul de Strategie în Social Media reprezintă cadrul de dezvoltare, pe etape, a strategiei de conținut și promovare adecvată fiecarei platforme sociale.

participanții vor fi capabili să definească o strategie de media online pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță de monitorizat. Optând pentru toate cursurile din modul (inclusiv cursul de Strategie Social Media din 3 septembrie și cel de Strategie de Google Ads din 11 septembrie) cursanții au posibilitatea să participe și la sesiunea de integrare a celor 3 cursuri, din 18 septembrie, în care vor defini o strategie completă de marketing online pentru brand-ul lor și vor primi feedback de la ceilalți participanți la curs și de la trainer.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară pe parcursul a 3 module câte 90 minute, cu pauze de 15 minute între ele și se adresează “specialistilor și managerilor din departamente de marketing și comunicare sau din agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețea socială în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele propuse.

Abilități dobândite

Strategia de campanie de Facebook Ads

Customer Persona

Targetare pe Facebook

Ce înveți?

  • Care sunt pașii necesari stabilirii unei strategii de Facebook Ads
  • Cum se stabilesc corect obiectivele campaniilor
  • Ce tipuri de campanii poți implementa pe Facebook, cand și în ce scop se utilizează fiecare
  • Cum se identifică publicul țintă pe Facebook și care sunt toate posibilitățile de targetare
  • Ce alte instrumente pune la dispoziție platforma de Facebook Ads pentru reclame eficiente
  • Cum să folosești Facebook pentru a extrage insights despre publicul tău țintă, despre competitori sau despre piața în care activezi

AGENDA

09:00 - 09:30

Welcome & inregistrare

09:30 - 11:00

Modul 1. Introducere și rolul campaniilor de Facebook Ads pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Structura contului de Facebook Ads și funcționalități ale platformei. Instrumente utile.
Tipuri de campanii și obiective.

11:15 – 12:45

Modulul 2. Construirea Customer Persona. Exercițiu practic.
Targetări de persona și opțiunile de afișare a reclamei. De la Customer Persona la targetare. Exercițiu practic.

13:00 – 14:30

Modul 3. Crearea strategiei de campanie. Exercițiu practic.
Wrap up. Q&A

Prețuri

Strategie de Facebook Ads

Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii pentru campaniile de Facebook Ads și Instagram Ads

Modul complet Strategie

Daca îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru strategia de Facebook Ads, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Social media din 4 septembrie și Strategie de Google Ads din 11 septembrie împreună cu sesiunea de integrare a lor din 18 septembrie