Descriere

La finalizarea cursului participanții vor fi capabili să definească o strategie de media online pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță de monitorizat. Optând pentru toate cursurile din modul (inclusiv cursul de Strategie de Social Media din 3 septembrie și cel de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie) ) cursanții au posibilitatea să participe și la sesiunea de integrare a celor 3 cursuri, din 18 septembrie, în care vor defini o strategie completă de marketing online pentru brand-ul lor și vor primi feedback de la ceilalți participanți la curs și de la trainer.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară pe parcursul a 3 module câte 90 minute, cu pauze de 15 minute între ele și se adresează “specialistilor și managerilor din departamente de marketing și comunicare sau din agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețea socială în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele propuse.

Abilități dobândite

Strategia de campanie pe Google AdWords

Tipuri de reclame și obiective

Instrumente pentru construirea strategiei

Ce înveți?

  • Care sunt pașii de stabilire a strategiei de promovare prin campanii de Google Ads
  • Care sunt tipurile de reclame care pot fi implementate pe cele 3 canale principale – Search, Display, YouTube
  • Ce instrumente pune la dispoziție Google Ads pentru crearea strategiei și a reclamelor

AGENDA

09:00 - 09:30

Welcome & inregistrare

09:30 - 11:00

Modul 1. Introducere și rolul campaniilor de Google Ads pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Tipuri de reclame pentru cele 3 canale principale (Search, Display, YouTube) și obiectivul fiecăreia
Tipuri de campanii și obiective.

11:15 – 12:45

Modul 2. Instrumente utile în crearea strategiei și a reclamelor de Google Ads și modul de utilizare a fiecăruia.

13:00 – 14:30

Modul 3. Construirea strategiei de campanie de Google Ads. Exercițiu practic
Wrap up. Q&A

Prețuri

Strategie de Google Ads

Vei dobândi competențele necesare pentru dezvoltarea unei strategii pentru campaniile de Google Ads

Modul complet Strategie

Daca îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru strategia de Google Ads, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie și Strategie de Social media din 11 septembrie împreună cu sesiunea de integrare a lor din 18 septembrie