Acest curs creează un cadru de gândire strategică a campaniilor de reclame pe Facebook în funcție de obiectivele prestabilite și de caracteristicile fiecărei audiențe vizate. Participanții vor fi capabili să definească o strategie de media online pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță de monitorizat.
• Manageri de marketing sau marketing online din companii de top & agenții care vor să dezvolte strategii de promovare prin reclame pe Facebook & Instagram.
• Specialiștilor de comunicare & PR, creare de conținut și organizare de evenimente care își doresc să dobândească cunoștințe integrate de Facebook & Instagram Ads pentru dezvoltarea business-urilor în noul context și conform noilor obiceiuri de consum.
• Antreprenori care-și doresc să-și dezvolte strategia de promovare prin reclame de Facebook & Instagram adecvate pentru specificul business-urilor lor.
Introducere.
Rolul campaniilor de Facebook Ads pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Structura contului de Facebook Ads și funcționalități ale platformei. Instrumente. Structura de campanie
Coffee Break
Tipuri de campanii și obiective. Construirea Customer Persona. Exercițiu practic
Break
Targetări de persona și opțiunile de afișare a reclamei. De la Customer Persona la targetare. Exercițiu practic
Coffee Break
Crearea strategiei de campanie. Exercițiu practic. Alte elemente strategice: audiențe B2B, audiențe custom. Tehnici B2B. Wrap up. Q&A
Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii pentru campaniile de Facebook Ads și Instagram Ads
Daca îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru strategia de Facebook Ads, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Social media din 09 iunie și Strategie de Google Ads din 16 iunie.
15 iunie 10:00 - 18:00