Descriere

La finalizarea cursului participanții vor fi capabili să definească o strategie de conținut în social media pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu definirea canalelor de comunicare, continuând cu mesajele potrivite pentru fiecare fază din funnel-ul de marketing și indicatorii de performanță de monitorizat. Optând pentru toate cursurile din modul (inclusiv cursul de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie și cel de Strategie de Google Ads din 11 septembrie) cursanții au posibilitatea să participe și la sesiunea de integrare a celor 3 cursuri, din 18 septembrie, în care vor defini o strategie completă de marketing online pentru brand-ul lor și vor primi feedback de la ceilalți participanți la curs și de la trainer.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară pe parcursul a 3 module de câte 90 minute, cu pauze de 15 minute între ele și se adresează specialiștilor și managerilor din departamente de marketing și comunicare sau din agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețele sociale în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele propuse.

Abilități dobândite

Strategie de conținut

Construirea comunității

Strategia de promovare

Măsurare și raportare

Campanii cu influenceri

Ce înveți?

  • Care sunt etapele construirii unei strategii de promovare în Social Media
  • Cum se construiesc mesaje relevante pentru audiență pe fiecare etapă din funnel-ul de marketing
  • Metode de promovare a conținutului în funcție de fiecare rețea socială și modalități de activare a comunității
  • Cum se utilizează rețelele sociale în strategia de marketing în funcție de obiective
  • Cum se interpretează rezultatele și cum se setează indicatorii de performanță în Social Media

AGENDA

09:00 - 09:30

Welcome & înregistrare

09:30 - 11:00

Modul 1. Introducere și rolul rețelelor sociale în strategia de marketing online. Profilul de brand și poziționarea în Social Media

11:15 – 12:45

Modul 2. Strategia de definire a mesajelor de comunicare pentru Customer Persona pe funnel-ul de marketing

13:00 – 14:30

Modul 3. Strategia de promovare a conținutului pe funnel-ul de marketing.
Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurarea și raportarea.
Setarea unui șablon de raportare
Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurarea rezultatelor.
Alte rețele sociale și rolul lor în strategia de marketing online.
Wrap up.
Q&A

Prețuri

Strategie de Social Media

Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii de conținut pentru rețelele sociale Facebook, Instagram, YouTube, TikTok si LinkedIn

Modul complet Strategie

Dacă îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru comunicarea în social media, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie și Strategie de Google Ads din 11 septembrie împreună cu sesiunea de integrare a lor din 18 septembrie