Descriere

La finalizarea cursului participanții vor fi capabili să definească o strategie de conținut în social media pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu definirea canalelor de comunicare, continuând cu mesajele potrivite pentru fiecare fază din funnel-ul de marketing și indicatorii de performanță de monitorizat.

Pentru cine este potrivit

• Manageri de marketing sau marketing online din companii de top & agenții care vor să înțeleagă specificul canalelor de comunicare și social media și rolul acestora în strategia de creștere.

• Specialiștilor de comunicare & PR, creare de conținut și organizare de evenimente care își doresc să dobândească cunoștințe integrate de comunicare în social media pentru dezvoltarea business-urilor în noul context și conform noilor obiceiuri de consum.

• Antreprenori care-și doresc să-și dezvolte planul de comunicare al business-urilor pe care le conduc adaptat la canalele sociale.

Abilități dobândite

Strategie de conținut

Construirea comunității

Strategia de promovare

Măsurare și raportare

Campanii cu influenceri

Ce înveți?

  • Care sunt etapele construirii unei strategii de promovare în Social Media
  • Cum se construiesc mesaje relevante pentru audiență pe fiecare etapă din funnel-ul de marketing
  • Metode de promovare a conținutului în funcție de fiecare rețea socială și modalități de activare a comunității
  • Cum se utilizează rețelele sociale în strategia de marketing în funcție de obiective
  • Cum se interpretează rezultatele și cum se setează indicatorii de performanță în Social Media

AGENDA

10:00 – 10:30

Introducere
Rolul rețelelor sociale în strategia de marketing online.

10:30 – 11:50

Profilul de brand în Social Media pentru poziționarea și pentru crearea percepției audienței din perspectivă strategică.
Crearea comunității pe Facebook.

11:50 - 12:10

Coffee Break

12:10 – 13:40

Strategia de definire a mesajelor de comunicare pentru Customer Persona pe fazele funnel-uli de marketing.

14:40 – 16:30

Strategia de promovare a conținutului pe funnel-ul de marketing. Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurare și Raportare. Setarea de KPIs și a unui șablon de raportare.
Grupurile de Facebook și rolul acestora în activarea comunității.

16:30 – 16:50

Coffee Break

16:50 – 18:00

Alte rețele sociale și rolul fiecăreia în strategia de marketing online, în funcție de obiectivele de marketing.
Wrap up. Q&A.

Prețuri

Strategie de Social Media

Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii de conținut pentru rețelele sociale Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Pinterest & LinkedIn

Modul complet Strategie

Dacă îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru comunicarea în social media, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Facebook Ads din 15 iunie și Strategie de Google Ads din 16 iunie.