Strategie de

live

MARKETING DIGITAL

arrow

9 iunie 15 iunie 16 iunie

Serie de cursuri cu participare în sală la Bucharest Business Institute și cu transmisie online, pe Zoom.

Modulul de Strategie de Marketing Digital constă într-un set de 3 cursuri:

Strategie de conținut pe rețelele sociale

Strategie de media prin Facebook Ads

Strategie de media pe Google Ads.

Modulul dezvoltă toate competențele necesare construirii unei strategii complete de marketing digital care susține atingerea obiectivelor de business prin utilizarea instrumentelor online pentru maximizarea rezultatelor.

Pentru cine este potrivit

Modulul de strategie vine cu informații up-to-date utile mai multor categorii de audiențe:

  • • Manageri de marketing sau marketing online din companii & agenții care vor să înțeleagă specificul canalelor de promovare online și rolul acestora în strategia de creștere.
  • • Specialiștilor de comunicare & PR, creare de conținut și organizare de evenimente care își doresc să dobândească cunoștințe integrate de marketing & de online pentru dezvoltarea business-urilor în noul context și conform noilor obiceiuri de consum.
  • • Antreprenori care-și doresc să-și scaleze business-ul cu ajutorul unei strategii digitale integrate.

Cursuri offline & online

Strategie de conținut în Social Media

Cum să creezi strategia de conținut pentru canalele sociale Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Pinterest & LinkedIn

Strategie de Facebook Ads

Cum să creezi strategia pentru campaniile de Facebook și Instagram Ads

Strategie de Google Ads

Cum să creezi strategia de promovare a brandului prin Google Search Ads, Google Display Ads și pe Youtube

Modul complet

Include participarea la toate cele trei cursuri

Strategie de conținut în Social Media

Strategie de reclame pe Faceboook

Strategie de reclame pe Google

Modulul dezvoltă toate competențele necesare construirii unei strategii complete de marketing digital și susține atingerea obiectivelor de business prin utilizarea instrumentelor online.

Formula de Strategie de Facebook Ads

Ciprian Susanu

Fondator & Trainer

Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.

Cu peste 18 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.

Modulul de strategie este urmat de 13 sesiuni de curs de implementare (conținut de social media, SEO, Facebook & Google Ads și măsurarea și optimizarea rezultatelor) susținute de către trainerii parteneri Formula4.

Alexandru Curtașu

Head of Performance Marketing Gun Media & Trainer

Alexandru Curtașu a început în 2018 ca Junior PPC Specialist la Gun Media, Google Ads fiind canalul care l-a atras cel mai tare și pe care a lucrat cel mai mult.

În prezent este Head of Performance Marketing și se ocupă de coordonarea și dezvoltarea departamentului de strategie la Gun. În plus, gestionează în același timp și campanii de Marketing Digital de ~1.5 mil. Eur/an.

În cei 5 ani în domeniu, a avut ocazia să lucreze cu peste ~80 business-uri diferite și să analizeze sute de conturi de publicitate și de Google Analytics. Astfel, și-a dezvoltat atât skill-urile tehnice, cât și gândirea analitică, indiferent că este vorba despre beauty, auto, home&deco sau o companie B2B.

Alexandra Andrei

Head of Social Media & Communication Dare Digital & Trainer

Alexandra Andrei are peste 11 ani de experiență în marcomm, de la PR, social media, account management pe diferite tipologii de proiecte (creație, paid media, website creation & development) și este Head of Social Media & Communication la agenția 360 Dare Digital, care susține optimizarea amprentei digitale a brandurilor.

A lucrat pe diferite tipologii de industrii, de la auto, tech, publishing, management cultural & educațional, FMCG, healthcare, beauty, asigurări, pharma, delivery etc.

Florin Gîrtan

SEO Director Gun Media & Trainer

Florin are 13 ani de experiență în SEO, timp în care a lucrat ca specialist in-house pentru companii internaționale, având experiență atât în B2B, cât și în B2C.

A început să facă SEO de pe vremea directoarelor web și a “linkbuilding-ului manual”, deci poate spune ca a crescut odată cu industria. Cel mai mult în SEO îl atrage partea tehnică, fiind ca un puzzle pentru el pentru care încearcă să găsească soluții astfel încât să ajute orice site să performeze din punct de vedere organic.

Locuri disponibile

Poți alege să participi la cursuri live, în sală, sau online, pe Zoom.

• Avem 25 de locuri disponibile pentru participarea live, la cursurile care vor avea loc la Bucharest Business Institute, la modulul de Strategie.

• Participarea online la workshop-urile din modulele de Conținut, Promovare și Optimizarea va avea loc pe Zoom.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Scrie Alexandrei la alexandra@formula4.ro și te va îndruma către cursurile care să te ajute să-ți atingi obiectivele.

Ofertă pentru companii

Companiile care doresc să înscrie mai multe persoane beneficiază de un discount pentru taxa de participare la Modulul de Strategie de Marketing Online.

Companii care au participat la training-urile Formula4