Formula4 este o platformă inovatoare de educație în domeniul marketingului online, care oferă cursuri avansate și specializate pentru specialiști și aspiranți în domeniul digital. Formula4 vine cu o abordare practică, acoperind aspecte cheie ale marketingului online, precum strategia, conținutul, promovarea și optimizarea.
Modulele Formula4 reprezintă pilonii fundamentali ai educației în marketingul online și acoperă aspecte cheie necesare pentru a obține rezultate în digital, ca brand sau ca antreprenor.
Modulul de strategie, desfășurat în IUNIE 2023, permite participanților să dezvolte strategii eficiente adaptate business-urilor lor.
Modulul de conținut se concentrează pe crearea de conținut autentic, adaptat audiențelor și canalelor sociale.
Implementare în Social Media - 13 & 20 iulie
Strategie de Content marketing & SEO - 29 iunie & 6 iulie
Modulul de promovare abordează implementarea eficientă a campaniilor de media pe canale digitale.
Promovare prin Facebook & Instagram Ads - 27 iulie & 3, 10 august
Promovare prin Google & Youtube Ads - 17, 24 , 31 august
Modulul de optimizare se axează pe măsurarea și îmbunătățirea rezultatelor, optimizând rata de conversie și generând vânzări online.
Google Analytics - 7 & 14 septembrie
Optimizarea ratei de conversie - 21 septembrie
Împreună, aceste module completează procesul de învățare, oferind participanților un set de competențe integrate și o viziune integrată în marketing-ul online.
Include participarea la toate cele 3 cursuri din IUNIE 2023
Strategie de conținut în Social Media
Strategie de reclame pe Faceboook
Strategie de reclame pe Google
Modulul dezvoltă toate competențele necesare construirii unei strategii complete de marketing digital și susține atingerea obiectivelor de business prin utilizarea instrumentelor online.
Include participarea la
Content Marketing & SEO
Implementare de Facebook & Google Ads
Măsurarea și optimizarea rezultatelor
Cele 3 module (13 workshop-uri) dezvoltă toate competențele necesare implementării corecte a unei strategii integrate de digital marketing, utilizând corect instrumentele disponibile pentru scalarea business-urilor.
Înveți de la :
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.
Cu peste 18 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.
Înveți de la :
Alexandru Curtașu a început în 2018 ca Junior PPC Specialist la Gun Media, Google Ads fiind canalul care l-a atras cel mai tare și pe care a lucrat cel mai mult.
În prezent este Head of Performance Marketing și se ocupă de coordonarea și dezvoltarea departamentului de strategie la Gun. În plus, gestionează în același timp și campanii de Marketing Digital de ~1.5 mil. Eur/an.
În cei 5 ani în domeniu, a avut ocazia să lucreze cu peste ~80 business-uri diferite și să analizeze sute de conturi de publicitate și de Google Analytics. Astfel, și-a dezvoltat atât skill-urile tehnice, cât și gândirea analitică, indiferent că este vorba despre beauty, auto, home&deco sau o companie B2B.
Înveți de la :
Alexandra Andrei are peste 11 ani de experiență în marcomm, de la PR, social media, account management pe diferite tipologii de proiecte (creație, paid media, website creation & development) și este Head of Social Media & Communication la agenția 360 Dare Digital, care susține optimizarea amprentei digitale a brandurilor.
A lucrat pe diferite tipologii de industrii, de la auto, tech, publishing, management cultural & educațional, FMCG, healthcare, beauty, asigurări, pharma, delivery etc.
Înveți de la :
Florin are 13 ani de experiență în SEO, timp în care a lucrat ca specialist in-house pentru companii internaționale, având experiență atât în B2B, cât și în B2C.
A început să facă SEO de pe vremea directoarelor web și a “linkbuilding-ului manual”, deci poate spune ca a crescut odată cu industria. Cel mai mult în SEO îl atrage partea tehnică, fiind ca un puzzle pentru el pentru care încearcă să găsească soluții astfel încât să ajute orice site să performeze din punct de vedere organic.
Poți alege să participi la cursuri live, în sală, sau online, pe Zoom.
• Avem 25 de locuri disponibile pentru participarea live, la cursurile care vor avea loc la Bucharest Business Institute, la modulul de Strategie.
• Participarea online la workshop-urile din modulele de Conținut, Promovare și Optimizarea va avea loc pe Zoom.
Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.
Scrie Alexandrei la alexandra@formula4.ro și te va îndruma către cursurile care să te ajute să-ți atingi obiectivele.
Companiile care doresc să înscrie mai multe persoane beneficiază de un discount pentru taxa de participare la Modulul de Strategie de Marketing Online.