Formula4 oferă cursuri avansate de marketing online, structurate în 4 module - Strategie, Implementare, Promovare și Optimizare. Fiecare modul dezvoltă abilități și înțelegere în aspecte strategice și tactice ale marketingului online, ajutând participanții să obțină o viziune holistică și să-și optimizeze performanța în mediul digital. Formula4 se remarcă prin abordarea comprehensivă și aplicată a marketingului online, aducând valoare atât specialiștilor din domeniu, cât și antreprenorilor care doresc să-și dezvolte afacerile online.
Modulul de strategie din cadrul Formula4 include cursuri specializate în strategii de social media, Facebook Ads și Google Ads oferind participanților abilitățile necesare pentru a dezvolta strategii eficiente adaptate business-urilor acestora, cu scopul de a-și atinge obiectivele și de a scala business-ul.
Modulul de conținut include 4 ședințe concentrate pe dezvoltarea de conținut autentic, adaptat nevoilor audiențelor, pe diferite medii online, de la social media, la platforme de publishing sau website-urile proprii, cu scopul de a susține vizibilitatea brandurilor.
Modulul de promovare cuprinde 6 ședințe de implementare a campaniilor de media pe canale digitale, de la selectarea campaniei potrivite, la opțiuni de targetare și split de bugete adecvat pentru a atinge obiectivele.
Modulul de optimizare cuprinde 3 ședințe care se concentrează pe monitorizarea și măsurarea rezultatelor cu ajutorul instrumentelor precum Google Analytics 4, precum și pe optimizarea ratelor de conversie prin mecanici orientate pe scalare și generare de vânzâri online.
Formula4 este construită pe valorile fondatorului și reprezintă un program complet de training-uri avansate care propun o formulă specializată de cunoștințe aplicabile, grupate în module.
Cu peste 18 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu. El activează și ca membru în Consiliul Director al IAB România, începând cu luna martie 2022.