Formula4 oferă cursuri avansate de marketing online, structurate în 4 module - Strategie, Implementare, Promovare și Optimizare. Fiecare modul dezvoltă abilități și înțelegere în aspecte strategice și tactice ale marketingului online, ajutând participanții să obțină o viziune holistică și să-și optimizeze performanța în mediul digital. Formula4 se remarcă prin abordarea comprehensivă și aplicată a marketingului online, aducând valoare atât specialiștilor din domeniu, cât și antreprenorilor care doresc să-și dezvolte afacerile online.

Modulul de strategie

Modulul de strategie din cadrul Formula4 include cursuri specializate în strategii de social media, Facebook Ads și Google Ads oferind participanților abilitățile necesare pentru a dezvolta strategii eficiente adaptate business-urilor acestora, cu scopul de a-și atinge obiectivele și de a scala business-ul.

Modulul de conținut

Modulul de conținut include 4 ședințe concentrate pe dezvoltarea de conținut autentic, adaptat nevoilor audiențelor, pe diferite medii online, de la social media, la platforme de publishing sau website-urile proprii, cu scopul de a susține vizibilitatea brandurilor.

Modulul de promovare

Modulul de promovare cuprinde 6 ședințe de implementare a campaniilor de media pe canale digitale, de la selectarea campaniei potrivite, la opțiuni de targetare și split de bugete adecvat pentru a atinge obiectivele.

Modulul de optimizare

Modulul de optimizare cuprinde 3 ședințe care se concentrează pe monitorizarea și măsurarea rezultatelor cu ajutorul instrumentelor precum Google Analytics, precum și pe optimizarea ratelor de conversie prin mecanici orientate pe scalare și generare de vânzâri online.

Ciprian Susanu

Fondator & Trainer

Formula4 este construită pe valorile fondatorului și reprezintă un program complet de training-uri avansate care propun o formulă specializată de cunoștințe aplicabile, grupate în module.

Cu peste 18 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu. El activează și ca membru în Consiliul Director al IAB România, începând cu luna martie 2022.

Alexandru Curtașu

Head of Performance Marketing Gun Media & Trainer

Alexandru Curtașu a început în 2018 ca Junior PPC Specialist la Gun Media, Google Ads fiind canalul care l-a atras cel mai tare și pe care a lucrat cel mai mult.

În prezent este Head of Performance Marketing și se ocupă de coordonarea și dezvoltarea departamentului de strategie la Gun. În plus, gestionează în același timp și campanii de Marketing Digital de ~1.5 mil. Eur/an.

În cei 5 ani în domeniu, a avut ocazia să lucreze cu peste ~80 business-uri diferite și să analizeze sute de conturi de publicitate și de Google Analytics. Astfel, și-a dezvoltat atât skill-urile tehnice, cât și gândirea analitică, indiferent că este vorba despre beauty, auto, home&deco sau o companie B2B.

Alexandra Andrei

Head of Social Media & Communication Dare Digital & Trainer

Alexandra Andrei are peste 11 ani de experiență în marcomm, de la PR, social media, account management pe diferite tipologii de proiecte (creație, paid media, website creation & development) și este Head of Social Media & Communication la agenția 360 Dare Digital, care susține optimizarea amprentei digitale a brandurilor.

A lucrat pe diferite tipologii de industrii, de la auto, tech, publishing, management cultural & educațional, FMCG, healthcare, beauty, asigurări, pharma, delivery etc.

Florin Gîrtan

SEO Director Gun Media & Trainer

Florin are 13 ani de experiență în SEO, timp în care a lucrat ca specialist in-house pentru companii internaționale, având experiență atât în B2B, cât și în B2C.

A început să facă SEO de pe vremea directoarelor web și a “linkbuilding-ului manual”, deci poate spune ca a crescut odată cu industria. Cel mai mult în SEO îl atrage partea tehnică, fiind ca un puzzle pentru el pentru care încearcă să găsească soluții astfel încât să ajute orice site să performeze din punct de vedere organic.

Descoperă modulele Formula4

Companii care au participat la training-urile Formula4