La finalizarea cursului participanții vor fi capabili să definească o strategie de conținut în social media pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu definirea canalelor de comunicare, continuând cu mesajele potrivite pentru fiecare fază din funnel-ul de marketing și indicatorii de performanță de monitorizat. Optând pentru toate cursurile din modul (inclusiv cursul de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie și cel de Strategie de Google Ads din 11 septembrie) cursanții au posibilitatea să participe și la sesiunea de integrare a celor 3 cursuri, din 18 septembrie, în care vor defini o strategie completă de marketing online pentru brand-ul lor și vor primi feedback de la ceilalți participanți la curs și de la trainer.
Cursul se desfășoară pe parcursul a 3 module de câte 90 minute, cu pauze de 15 minute între ele și se adresează specialiștilor și managerilor din departamente de marketing și comunicare sau din agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețele sociale în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele propuse.
Welcome & înregistrare
Modul 1. Introducere și rolul rețelelor sociale în strategia de marketing online. Profilul de brand și poziționarea în Social Media
Break
Modul 2. Strategia de definire a mesajelor de comunicare pentru Customer Persona pe funnel-ul de marketing
Break
Modul 3. Strategia de promovare a conținutului pe funnel-ul de marketing.
Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurarea și raportarea.
Setarea unui șablon de raportare
Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurarea rezultatelor.
Alte rețele sociale și rolul lor în strategia de marketing online.
Wrap up.
Q&A
Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii de conținut pentru rețelele sociale Facebook, Instagram, YouTube, TikTok si LinkedIn
Dacă îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru comunicarea în social media, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Facebook Ads din 4 septembrie și Strategie de Google Ads din 11 septembrie împreună cu sesiunea de integrare a lor din 18 septembrie
ONLINE