Descriere

Training-ul de Strategie de Google Ads prezintă, în pași, procesul de creare a strategiei de promovare a unui business sau a unui brand prin intermediul campaniilor de Google Ads într-un mod eficient.

Conținutul cursului este adaptat în funcție de documentația Google Ads Certification.

Ca membru al Club4 poți beneficia și de suport în obținerea certificării.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară într-un interval de 8 ore și este adresat marketing managerilor care coordonează departamentele de online din companii sau agenții care vor să înțeleagă rolul acestui canal de promovare pentru a-l plasa corect în strategia de marketing și antreprenorilor care vor să afle cum să construiască corect o campanie de Google Ads din punct de vedere strategic sau cum să recunoască o strategie relevantă atunci când o achiziționează de la un furnizor.

Abilități dobândite

Strategia de campanie pe Google AdWords

Tipuri de reclame și obiective

Instrumente pentru construirea strategiei

Ce înveți?

  • Care sunt pașii de stabilire a strategiei de promovare prin campanii de Google Ads
  • Care sunt tipurile de reclame care pot fi implementate pe cele 3 canale principale – Search, Display, YouTube
  • Ce instrumente pune la dispoziție Google Ads pentru crearea strategiei și a reclamelor

AGENDA

Trei sesiuni care vor avea loc pe parcursul a trei săptămâni consecutive în luna iulie- august.

14:00 - 15:30

Workshop aplicat

15:30 - 16:00

Pauză

16:00 - 17:30

Workshop aplicat

Prețuri

Formula de Strategie în Google Ads

Trei sesiuni care vor avea loc pe parcursul a trei săptămâni consecutive în luna iulie- august.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Fii parte din comunitatea Club4!

Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.

Acest training stabilește baza pentru cursul de implementare a strategiei de Google Ads, care include exerciții practice de execuție a campaniilor în funcție de obiectivele de marketing stabilite.