Descriere

Training-ul de Google Analytics propune abordarea tactică în ceea ce privește măsurarea rezultatelor generate în urma implementării campaniilor online și facilitează deciziile strategice de îmbunătățire în urma interpretării indicatorilor din rapoartele integrate în platformă.

Pentru cine este potrivit

Workshop-urile se adresează specialiștilor de marketing online din companii sau agenții sau antreprenorilor care măsoară în mod constant îndeplinirea obiectivelor.

Abilități dobândite

Măsurare prin Google Analytics

Analiza audienței

Achiziția de trafic

Analiza comportamentului

Conversii

Automatizări

Ce înveți?

  • Care sunt cele mai relevante rapoarte din Google Analytics și cum se interpretează rezultatele
  • Cum îți poți identifica audiența cu ajutorul rapoartelor din Google Analytics
  • Cum poți analiza comportamentul online al utilizatorilor cu ajutorul indicatorilor din Google Analytics
  • Cum să iei decizii de business în funcție de conversiile înregistate în Google Analytics

AGENDA

Două sesiuni care vor avea loc pe parcursul a două săptămâni consecutive în luna august-septembrie.

15:00 - 16:30

Workshop aplicat

16:30 - 16:45

Pauză

16:45 - 18:15

Workshop aplicat

Prețuri

Formula de Google Analytics

Două sesiuni care vor avea loc pe parcursul a două săptămâni consecutive în luna august-septembrie.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Fii parte din comunitatea Club4!

Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.