Cum să interpretezi rezultatele pe care le obții în urma implementării strategiei și campaniilor online
Training-ul de Google Analytics propune abordarea tactică în ceea ce privește măsurarea rezultatelor generate în urma implementării campaniilor online și facilitează deciziile strategice de îmbunătățire în urma interpretării indicatorilor din rapoartele integrate în platformă.
Cursul se desfășoară într-un interval de 8 ore și este adresat specialiștilor de marketing online din companii sau agenții sau antreprenorilor care măsoară în mod constant îndeplinirea obiectivelor.
Este recomandat ca participanții la acest curs să fi accesat Google Analytics și să aibă informații de bază despre cum se accesează și interpretează rapoartele și indicatorii din platformă.
Welcome coffee
Modul 1. Introducere și rolul rapoartelor de Google Analytics pentru măsurarea rezultatelor. Analiza audienței prin intermediul indicatorilor din Google Analytics.
Coffee Break
Modul 2. Achiziția de trafic în funcție de rapoartele din Google Analytics.
Lunch Break.
Modul 3. Analiza comportamentului utilizatorilor conform metricilor identificați în rapoarte.
Coffee Break
Modul 4. Măsurarea și interpretarea strategică a conversiilor. Tehnici avansate. Automatizări. Wrap up. Q&A
Cum să interpretezi rezultatele pe care le obții în urma implementării strategiei și campaniilor online
Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.
Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.
Acest curs stabilește cadrul teoretic și informațional pentru Training-ul de Optimizare, care include informații și direcții practice referitoare la optimizarea rezultatelor obținute în urma implementării campaniilor publicitare.