Descriere

Training-ul de Optimizare oferă o perspectivă avansată asupra optimizării ratei de conversie online prin tehnici avansate (precum heatmaps sau video tracking) și prin exerciții practice de măsurare cantitativă și calitativă a indicatorilor din rapoartele generate de Google Analytics.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară într-un interval de 8 ore și se adresează specialiștilor de marketing online din agenții sau companii care analizează rezultatele obținute și propun direcții de îmbunătățire a tacticilor implementate sau antreprenorilor care se implică în execuția campaniilor online.

Este recomandat ca participanții la acest curs să știe cum se accesează majoritatea rapoartelor din Google Analytics și cum se interpretează indicatorii din platformă la nivel avansat.

Abilități dobândite

Analiza audienței

Evenimente

Măsurarea detaliată

Modele de atribuire

A/B Testing

Heatmaps

Video tracking

Ce înveți?

  • Cum să îmbunătățești ratele de conversie obținute în funcție de comportamentul online al utilizatorilor
  • Implementarea event tracking-ului pe site
  • Cum se construiesc modelele de atribuire
  • Cum se creează experimentele și cum poți face A/B testing pe website
  • Utilizarea Heatmaps și a video tracking-ului

AGENDA

O sesiune practică desfășurată în luna septembrie.

15:00 - 16:30

Workshop aplicat

1645 - 18:15

Workshop aplicat

16:30 - 16:45

Pauză

Prețuri

Formula de Optimizare a ratei de conversie

O sesiune practică desfășurată în luna septembrie.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Fii parte din comunitatea Club4!

Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.