CRO: Cum să optimizezi rezultatele online la nivel cantitativ și calitativ
Training-ul de Optimizare oferă o perspectivă avansată asupra optimizării ratei de conversie online prin tehnici avansate (precum heatmaps sau video tracking) și prin exerciții practice de măsurare cantitativă și calitativă a indicatorilor din rapoartele generate de Google Analytics.
Cursul se desfășoară într-un interval de 8 ore și se adresează specialiștilor de marketing online din agenții sau companii care analizează rezultatele obținute și propun direcții de îmbunătățire a tacticilor implementate sau antreprenorilor care se implică în execuția campaniilor online.
Este recomandat ca participanții la acest curs să știe cum se accesează majoritatea rapoartelor din Google Analytics și cum se interpretează indicatorii din platformă la nivel avansat.
Welcome coffee
Modul 1. Introducere și crearea contextului optimizărilor cantitative și calitative. Analiza avansată a comportamentului utilizatorilor pe site și măsurarea completă și detaliată. Evenimente
Coffee Break
Modul 2. Analiza avansată a rezultatelor online. Modele de atribuire. Măsurarea omnichannel. Segmentarea
Lunch Break
Modul 3. Tehnici avansate de optimizare. Experimente și A/B Testing. Optimizarea campaniilor de Facebook Ads, Google Ads și e-mail marketing
Coffee Break
Modul 4. Tehnici avansate de optimizare calitativă. Heatmaps și video tracking. Wrap up. Q&A
CRO: Cum să optimizezi rezultatele online la nivel cantitativ și calitativ
Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.
Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.
Pentru o privire de ansamblu asupra măsurării și optimizării avansate a rezultatelor online, recomandarea este să participi și la Training-ul de Google Analytics, care oferă direcții clare de interpretare a rapoartelor oferite de platformă.