Descriere

Training-ul de Strategie în Social Media reprezintă cadrul de dezvoltare, pe etape, a strategiei de conținut și promovare adecvată fiecarei platforme sociale.

Conținutul cursului este adaptat în funcție de documentația Facebook Blueprint.

Pentru cine este potrivit

Se adresează specialiștilor care conduc departamente de marketing în companii sau agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețea socială în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele.

Abilități dobândite

Strategie de conținut

Construirea comunității

Strategia de promovare

Măsurare și raportare

Campanii cu influenceri

Ce înveți?

  • Care sunt etapele construirii unei strategii de promovare în Social Media
  • Cum se construiesc mesaje relevante pentru audiență pe fiecare etapă din funnel-ul de marketing
  • Metode de promovare a conținutului în funcție de fiecare rețea socială și modalități de activare a comunității
  • Cum se utilizează rețelele sociale în strategia de marketing în funcție de obiective
  • Cum se interpretează rezultatele și cum se setează indicatorii de performanță în Social Media

AGENDA

Două sesiuni care vor avea loc pe parcursul a două săptămâni consecutive în luna iunie:

14:200 - 15:30

Workshop aplicat

15:30 - 16:00

Pauză

16:00 - 17:30

Workshop aplicat

Prețuri

Formula de Strategie în Social Media

Două sesiuni care vor avea loc pe parcursul a două săptămâni consecutive în luna iunie:

Ai nevoie de mai multe detalii?

Vrei să știi dacă ți se potrivește acest modul? Un consultant Formula4 îți va recomanda cursurile potrivite pentru evoluția ta în carieră.

Fii parte din comunitatea Club4!

Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.

Acest training stabilește bazele pentru cursul de implementare a strategiei de conținut în rețelele sociale, care include direcții și exerciții practice referitoare la execuția strategiei în Social Media.