Workshop Intensiv – Strategie de Marketing Online

Evoluția rapidă a platformelor și instrumentelor digitale poate fi o provocare chiar și pentru managerii cu experiență din cadrul departamentelor de marketing care doresc să țină pasul cu cele mai noi trenduri din mediul online. În acest context de adaptare constantă la schimbările din online, apare de multe ori o lipsă de înțelegere corectă a modalităților în care regulile marketingului tradițional se mai aplică în ziua de astăzi.

O viziune de ansamblu asupra mediului online care să alinieze strategia de marketing online la obiectivele de business ale companiei devine astfel un must-have pentru categoria de middle și top managers care își doresc atât susținerea dezvoltării companiei, cât și o ascensiune în carieră.

În aceeași măsură, realizarea unei strategii eficiente de marketing online implică aspecte variate: înțelegerea și selecția corectă a canalelor de comunicare și promovare în mediul online, cunoașterea instrumentelor și a funcționalităților oferite de platforme sau atribuirea eficientă a bugetelor în mediul online în funcție de obiectivele propuse.

Descriere

Workshop-ul de Strategie în Marketing Online este un training intensiv ce se desfășoară pe parcursul a trei zile și trasează competențele necesare transpunerii obiectivelor de business în direcții strategice de marketing online într-un mod corect. Astfel participanții realizează o strategie eficientă de marketing online pentru compania sau domeniul în care activează.

Cursul este susținut de Ciprian Susanu, fondatorul Formula4, antreprenor și consultant în marketing online, cu o expertiză de peste 14 ani în domeniu, timp în care a coordonat peste 300 de proiecte online a peste 100 de branduri locale și internaționale. Totodată, în ultimii 3 ani, Ciprian a participat ca speaker la cele mai importante evenimente de digital marketing și a susținut training-uri în acest domeniu în mai multe orașe mari din țară.

Structura cursului

ZIUA I

În prima zi, participanții abordează strategia de conținut pentru canalele proprii ale brandului – pentru profilele de Social Media ale brandului și pentru site-ul web al companiei.

agenda

  • Modul 1: Introducere în Social Media, Facebook Ads & Google Ads. Poziționarea în Social Media și pe website-ul companiei.
  • Modul II: Creșterea comunității și dezvoltarea customer persona în online pentru profilarea corectă a audienței.
  • Lunch Break
  • Modul III: Strategia de conținut în Social Media și principii de urmat pentru dezvoltarea conținutului pe website-ul brandului.
  • Modul IV: Măsurarea și interpretarea indicatorilor de performanță în Social Media. Alte rețele sociale. Wrap-up și set-up pentru ziua II.

ZIUA II

În a doua zi, participanții învață cum să seteze obiectivele într-un mod strategic și cum să dezvolte campanii și reclame de promovare în mediul online - Facebook Ads și Google Ads.

agenda

  • Modul 1: Structura contului de reclame pe Facebook. Tipologiile de reclame disponibile în platformă. Modelul complet de promovare.
  • Modul II: Facebook Ads - Targetările corecte pe Facebook. Setarea de KPI’s și măsurarea rezultatelor campaniilor. Tehnici avansate.
  • Lunch Break
  • Modul III: Google Ads – Tipurile de campanii disponibile pe Google. Dezvoltarea strategică a campaniilor de Google Search.
  • Modul IV: Dezvoltarea strategică a campaniilor de Google Display și a campaniilor de YouTube. Wrap-up și set-up pentru ziua III.

ZIUA III

În a treia zi, participanții descoperă instrumentele necesare promovării pe Facebook Ads și Google Ads și parcurg un exercițiu în care își dezvoltă strategia de marketing online pentru propriul business.

agenda

  • Modul 1: Facebook Ads Targeting, Facebook Audience Insights, Google Trends, Google Keyword Tool, Google Display Planner.
  • Modul II: Exercițiu de strategie pe business-urile din sală – de la definirea produsului/ serviciului, la stabilirea caracteristicilor audienței.
  • Lunch Break
  • Modul III: Exercițiu de strategie pe business-urile din sală – Canale de promovare pentru fiecare fază, targetări de reclamă, crearea mesajelor și indicatori de performanță.
  • Modul IV: Best Practices în implementarea strategiei de marketing online. Modalități de monitorizare și optimizare.

Ce înveți

În cadrul acestui curs intensiv, vei înțelege la nivel teoretic elementele și etapele dezvoltării unei strategii de marketing online și vei aplica practic acest know-how, în timpul cursului, pentru realizarea unei strategii ce susținere obiectivele de creștere ale companiei pentru care lucrezi.

  • Setarea obiectivelor și etapele dezvoltării unei strategii de marketing online
  • Realizarea customer persona pentru afacerea ta
  • Utilizarea rețelelor sociale în strategia de marketing în funcție de obiective
  • Dezvoltarea unei strategii de conținut și de mesaje pentru Social Media și pentru site-ul brandului
  • Dezvoltarea unui framework pentru crearea de conținut în funcție de etapele funnel-ului de marketing
  • Generarea unor subiecte de conținut relevante pentru business-ul tău;
  • Interpretarea rezultatelor și setarea de indicatori de performanță în Social Media
  • Dezvoltarea corectă a unei strategii de Facebook Ads
  • Stabilirea corectă a obiectiveleor campaniilor de Facebook Ads și a tipurilor de campanii și reclame relevante
  • Identificarea publicului țintă pe Facebook și posibilitățile de targetare în funcție de caracteristici
  • Evaluarea instrumentelor disponibile pe platforma de Facebook Ads și eficientizarea strategică a reclamelor
  • Dezvoltarea corectă a unei strategii de Google Ads
  • Înțelegerea tipurilor de reclame care pot fi implementate pe cele 3 canale principale – Search, Display, YouTube
  • Evaluarea instrumentelor disponibile pe Google Ads pentru crearea strategiei și a reclamelor
  • Crearea unui traseu de promovare prin reclame care să susțină obiectivele de creștere

Preț

Full Price

999€

*Ofertă valabilă până la data de 26 iunie

REZERVĂ OFERTA

Early Bird

799€

*Oferta a expirat

REZERVĂ OFERTA

Ofertă membri Club4

699€

*Ofertă valabilă până la data de 20 iunie

REZERVĂ OFERTA

Beneficii

  • Parcurgi un curs structurat într-un mod pragmatic și validat, curs ce prezintă o diferențiere clară între strategie și tactici de implementare
  • Dezvolți viziune și expertiză în marketing online, ambele reunite într-un framework complet, pe care îl poți aplica imediat în echipa în care lucrezi
  • Dobândești o înțelegere de ansamblu asupra activităților de marketing online pentru a-ți coordona mai bine echipa sau pentru a lua decizii strategice într-un mod conștient
  • Descoperi instrumente și funcționalități de marketing online cu aplicabilitate la nivel de business
  • Deprinzi o perspectivă holistică asupra proceselor de lucru dintre agenție și client, pentru eficientizarea colaborărilor și pentru distribuirea eficientă a bugetelor de media
  • Dobândești insight-uri valoroase cu privire la comportamentul online al consumatorilor din industria în care activezi
  • Primești soluții concrete cu aplicabilitate reală, imediată, precum și informații de actualitate despre cele mai noi funcționalități pentru domeniul de business în care activezi, direct de la experții Formula4
  • Identifici modalități de evaluare corectă a ROI în marketing online și înțelegi procesele de măsurare și optimizare a activităților de marketing online pentru a eficientiza bugetele investite
  • Înțelegi cu claritate care sunt acțiunile de marketing online ineficiente care îți aduc pierderi și cum poți optimiza într-un mod relevant din punct de vedere strategic
  • Explorezi noi idei și insight-uri din interacțiunea cu trainer-ul, cu specialiștii Formula4 și cu ceilalți participanți la workshop
  • Pleci acasă cu o strategie de marketing online eficientă și cu un plan de acțiune complet pentru brandul pe care îl gestionezi, ambele validate de echipa de specialiști Formula4

Când și unde are loc?

Workshop-ul are loc între

27-29 iunie 2019,

la Fundația Serendinno (Piața Victoriei - Victoria Business Center)

Intervalul orar: 10:00 - 19:00

Fiecare zi de curs include două pauze de cafea și o pauză de masă, servită la Fundația Serendinno (Piața Victoriei - Victoria Business Center), toate incluse în prețul workshop-ului.

Companii care au participat la training-urile Formula4