Descriere

Training-ul de Strategie în Social Media reprezintă cadrul de dezvoltare, pe etape, a strategiei de conținut și promovare adecvată fiecarei platforme sociale.

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară pe parcursul a 8 ore și se adresează specialiștilor care conduc departamente de marketing în companii sau agenții și antreprenorilor care vor să înțeleagă rolul fiecărei rețea socială în dezvoltarea business-ului sau a brand-ului și modalitatea prin care pot transmite mesaje relevante audienței, astfel încât să respecte obiectivele propuse.

Abilități dobândite

Strategie de conținut

Construirea comunității

Strategia de promovare

Măsurare și raportare

Campanii cu influenceri

Ce înveți?

  • Care sunt etapele construirii unei strategii de promovare în Social Media
  • Cum se construiesc mesaje relevante pentru audiență pe fiecare etapă din funnel-ul de marketing
  • Metode de promovare a conținutului în funcție de fiecare rețea socială și modalități de activare a comunității
  • Cum se utilizează rețelele sociale în strategia de marketing în funcție de obiective
  • Cum se interpretează rezultatele și cum se setează indicatorii de performanță în Social Media

AGENDA

10:00 – 10:30

Introducere și rolul rețelelor sociale în strategia de marketing online.

10:30 – 12:10

Profilul de brand în Social Media pentru poziționarea și pentru crearea percepției audienței din perspectivă strategică.
Crearea comunității pe Facebook.

12:10 – 12:30

Coffee Break

12:30 – 14:00

Strategia de definire a mesajelor de comunicare pentru Customer Persona pe fazele funnel-ul de marketing.

14:00 – 15:00

Lunch Break

15:00 – 17:00

Strategia de promovare a conținutului pe funnel-ul de marketing. Rolul campaniilor cu influenceri.
Măsurare și Raportare. Setarea de KPIs și a unui șablon de raportare.
Grupurile de Facebook și rolul acestora în activarea comunității.

17:00 – 17:20

Coffee Break

17:20 – 19:00

Alte rețele sociale și rolul fiecăreia în strategia de marketing online, în funcție de obiectivele de marketing. Wrap up. Q&A.

Prețuri

Formula de Strategie în Social Media

Cum să creezi strategia de conținut pentru rețelele sociale


Ai nevoie de mai multe detalii?

Trimite un mesaj și un membru din echipa Formula4 te va contacta curând.

Fii parte din comunitatea Club4!

Beneficiezi de prețuri preferențiale, poți participa la întâlnirile lunare și ai acces la informații și instrumente conexe.

Acest training stabilește bazele pentru cursul de implementare a strategiei de conținut în rețelele sociale, care include direcții și exerciții practice referitoare la execuția strategiei în Social Media.