Descriere

Acest curs creează un cadru de gândire strategică a campaniilor de reclame pe Facebook în funcție de obiectivele prestabilite și de caracteristicile fiecărei audiențe vizate. Participanții vor fi capabili să definească o strategie de media online pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță de monitorizat.

Pentru cine este potrivit

• Manageri de marketing sau marketing online din companii de top & agenții care vor să dezvolte strategii de promovare prin reclame pe Facebook & Instagram.

• Specialiștilor de comunicare & PR, creare de conținut și organizare de evenimente care își doresc să dobândească cunoștințe integrate de Facebook & Instagram Ads pentru dezvoltarea business-urilor în noul context și conform noilor obiceiuri de consum.

• Specialiști din agenții de turism sau HoReCa care au fost impactați de contextul pandemic și își doresc reconversie profesională și urmăresc să-și dezvolte noi skill-uri în marketing digital.

Abilități dobândite

Strategia de campanie de Facebook & Instagram Ads

Customer Persona

Targetare pe Facebook

Ce înveți?

  • Care sunt pașii necesari stabilirii unei strategii de Facebook sau Instagram Ads
  • Cum se stabilesc corect obiectivele campaniilor
  • Ce tipuri de campanii poți implementa pe Facebook și Instagram, când și în ce scop se utilizează fiecare
  • Cum se identifică publicul țintă pe Facebook și care sunt toate posibilitățile de targetare
  • Ce alte instrumente pune la dispoziție platforma de Facebook Ads pentru reclame eficiente
  • Cum să folosești Facebook pentru a extrage insights despre publicul tău țintă, despre competitori sau despre piața în care activezi

AGENDA

10:00 – 11:50

Introducere.
Rolul campaniilor de Facebook Ads pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Structura contului de Facebook Ads și funcționalități ale platformei. Instrumente. Structura de campanie

11:50 – 12:10

Coffee Break

12:10 – 13:40

Tipuri de campanii și obiective. Construirea Customer Persona. Exercițiu practic

14:40 – 16:20

Targetări de persona și opțiunile de afișare a reclamei. De la Customer Persona la targetare. Exercițiu practic

16:20 – 16:40

Coffee Break

16:40 – 18:00

Crearea strategiei de campanie. Exercițiu practic. Alte elemente strategice: audiențe B2B, audiențe custom. Tehnici B2B. Wrap up. Q&A

Prețuri

Strategie de Facebook Ads

Vei dobândi competențele necesare pentru construirea unei strategii pentru campaniile de Facebook Ads și Instagram Ads

Modul complet Strategie

Daca îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru strategia de Facebook Ads, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Social media din 16 noiembrie și Strategie de Google Ads din 26 noiembrie.