Training-ul de Strategie de Google Ads prezintă, în pași, procesul de creare a strategiei de promovare a unui business sau a unui brand prin intermediul campaniilor de Google Ads într-un mod eficient.
La finalizarea cursului participanții vor fi capabili să definească o strategie de media online pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță de monitorizat.
• Manageri de marketing sau marketing online din companii de top & agenții care vor să dezvolte strategii de promovare prin reclame pe Google & YouTube.
• Specialiștilor de comunicare & PR, creare de conținut și organizare de evenimente care își doresc să dobândească cunoștințe integrate de Google Search Ads, Google Display Ads & YouTube Ads pentru dezvoltarea business-urilor în noul context și conform noilor obiceiuri de consum.
• Antreprenori care-și doresc să-și dezvolte strategia de promovare prin reclame de Google & YouTube adecvate pentru specificul business-urilor lor.
Introducere.
Rolul campaniilor de Google AdWords pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing și de business
Tipuri de reclamă pentru cele 3 canale principale ( Search, Display, Youtube) și obiectivul fiecăreia în funcție de obiectivele de marketing.
Coffee Break
Instrumente utile în crearea startegiei și a reclamelor de Google AdWords și modul de utilizare al fiecăruia.
Break
Construirea startegiei de campanii de Google AdWords. Exercițiu practic.
Coffee Break
Best practices și studii de caz
Vei dobândi competențele necesare pentru dezvoltarea unei strategii pentru campaniile de Google Ads
Daca îți dorești un overview complet asupra felului în care se construiește o strategie de marketing digital, nu doar pentru strategia de Google Ads, îți recomandăm și cursurile de Strategie de Facebook Ads din 15 iunie și Strategie de Social media din 09 iunie.
16 iunie 10:00 - 18:00