Curs Marketing Online - Curs Digital Marketing - Formula4

Training
de UX & UI

Cum sa aplici metodologii de User Experience în procesul de creare a site-urilor si aplicatiilor

Descriere

Participând la acest workshop vei înțelege cum poți utiliza metode și instrumentele de user experience pentru a dezvolta site-uri și aplicații de brand intuitive, care să răspundă nevoilor utilizatorilor. Pornind de la o idee aplicabilă și înțelegând la nivel avansat Personas, Customer Journey, User Testing, Card Sorting precum și alte metode și instrumente de UX, vei descoperi care sunt nevoile utilizatorilor și cum le poți crea o experiență plăcută în raport cu brand-ul tău.

 

MĂ INTERESEAZĂ

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară într-un interval de 8 ore și se adresează project managerilor, specialiștilor de marketing și de digital, antreprenorilor sau pasionaților online care doresc să construiască soluții ce răspund nevoilor utilizatorilor. Cursul este construit în jurul unei serii de exerciții practice prin care participanții vor avea ocazia să împărtășească idei, să colaboreze și să aplice imediat cunoștințele acumulate.

 

Abilități dobândite

Principii de mobile UX si UI

Personas

Customer Journey

User Testing

Card Sorting

Wireframes

Ce înveți?

1De ce e important să înțelegi nevoile utilizatorilor atunci când dezvolți un website sau o aplicație pentru aceștia

2Cum să construiești și să validezi profilele utilizatorilor

3Cum să identifici și să validezi nevoile și emoțiile cu care se confruntă utilizatorii

4Cum să planifici și să efectuezi interviuri cu utilizatorii și cum să utilizezi informațiile descoperite

5Cum să construiești primele schițe cu soluțiile identificate

6Cum să planifici și să moderezi un test cu utilizatorii

Formula de UX & UI

Cum să aplici metodologii de User Experience în procesul de creare a site-urilor și aplicațiilor de brand

Ai nevoie de mai multe detalii?

Echipa Formula4

Alexandra te poate ajuta cu detalii suplimentare și îți poate pregăti o ofertă personalizată.

AGENDA

09:30 - 10:00

Welcome coffee

10:00 – 12:00

Introducere. Principii și Tehnologii de UX & UI

12:00 – 12:30

Coffee Break

12:30 – 14:00

Principii de optimizare. Crearea de infertețe în funcție de customer persona și de modul în care utilizatorii se comportă online. Cum să identifici și să validezi nevoiloe utilizatorilor în online

15:00 – 17:00

Planificarea și intervievarea utilizatorilor și dezvoltarea de wireframes care să răspundă nevoilor acestora

17:00 – 17:30

Coffee Break

17:30 – 19:00

Tehnici și principii de User Testing

SPEAKERI

Eugen Potlog

Eugen Potlog are peste un deceniu de experiență în online fiind specializat pe optimizarea ratelor de conversie prin îmbunătățirea experienței de utilizare a site-urilor. Competențele sale în aceste arii sunt validate prin certificările CXL Certified Optimizer, CXL CertifiedDigital Analyst și NN/g UX Certified, iar experiența de lucru de-a lungul carierei sale cuprinde colaborări cu companii precum eMAG, Flanco, Elefant, Banca Transilvania, BCR, Carrefour, F64, Christian Tour, Watchshop, ș.a.
Eugen este acum Chief Optimizer @ UX Studio, o agenție destinată companiilor din online care vor să îmbunătățească performanțele site-urilor lor.

Ciprian Susanu

Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.

Cu peste 15 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.