Training-ul de Mobile Marketing trasează o serie de principii teoretice și practice referitoare la mobile marketing, adopția în România și comportamentul specific al utilizatorilor de mobil și modul în care acesta poate impacta rezultatele brand-urilor în online, elemente de UX si UI, direcții practice de dezvoltare a unor campanii de succes de mobile marketing precum și modalități de masurare a rezultatelor.
Cursul se desfășoară pe parcursul a 8 ore și se adresează specialistilor care conduc departamente de marketing în companii sau agenții, specialiștilor de digital și antreprenorilor care își doresc să înțeleagă direcțiile strategice și practice de urmat pentru dezvoltarea unor campanii de mobile marketing de succes care să susțină atingerea obiectivelor de creștere.
1Ce este mobile marketingul și adopția în România
2Care este comportamentul utilizatorilor de mobile
3Care este impactul mobile-ului asupra brand-urilor
4Ce tehnologii pot fi utilizate pentru mobile marketing
5Site-uri și aplicații de mobile
6Best practices de UX și UI în mobil design
7Cum se dezvoltă o campanie de mobile marketing
Cum sa eficientizezi rezultatele brand-urilor în digital aplicând principii de mobile marketing
Alexandra te poate ajuta cu detalii suplimentare și îți poate pregăti o ofertă personalizată.
Welcome coffee
Mobile marketing și adopția în România. Comportamentul utilizatorilor de mobile și impactul asupra mediului de business. Elemente specifice ale mobile marketingului
Coffee Break
Tactici și tehnologii pentru mobile marketing. Exercițiu practic – abordarea potrivită de mobile pentru brand-ul sau business-ul gestionat
Lunch
Prezența brand-urilor pe mobile – site-uri și aplicații. Exercițiu practic – evaluarea prezenței pe mobile a companiilor prezente. Best practices de UX și UI în design-ul pentru mobile
Coffee Break
Comunicarea în mediu mobile. Campanii de succes de mobile marketing. Exercițiu practic – pregătirea unei campanii de mobile marketing
Cu 30 de ani de experiență în industria IT&C, Dan și-a dedicat ultimii 17 ani mobile marketingului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. In 2012 a fondat Breeze Mobile, agentie full service de marketing mobil, castigatoare a premiului pentru cea mai buna campanie de marketing mobil in 2013 si a mai mult de 10 premii la competitii interne si internationale pentru aplicatiile dezvoltate si campaniile derulate.
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.
Cu peste 15 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.