Formula4 - The Journey to an Expert You | by Ciprian Susanu

Training de
Mobile
Marketing

Cum sa eficientizezi rezultatele brandurilor
prin principii de mobile marketing

Descriere

Training-ul de Mobile Marketing trasează o serie de principii teoretice și practice referitoare la mobile marketing, adopția în România și comportamentul specific al utilizatorilor de mobil și modul în care acesta poate impacta rezultatele brand-urilor în online, elemente de UX si UI, direcții practice de dezvoltare a unor campanii de succes de mobile marketing precum și modalități de masurare a rezultatelor.

 

MĂ INTERESEAZĂ

Pentru cine este potrivit

Cursul se desfășoară pe parcursul a 8 ore și se adresează specialistilor care conduc departamente de marketing în companii sau agenții, specialiștilor de digital și antreprenorilor care își doresc să înțeleagă direcțiile strategice și practice de urmat pentru dezvoltarea unor campanii de mobile marketing de succes care să susțină atingerea obiectivelor de creștere.

 

Abilități dobândite

Principii de mobile marketing

Tehnologiile NFC

Tehnologiile de tip Bluetooth

Beacons pentru comunicarea de brand

UX și UI pentru mobile

Ce înveți?

1Ce este mobile marketingul și adopția în România

2Care este comportamentul utilizatorilor de mobile

3Care este impactul mobile-ului asupra brand-urilor

4Ce tehnologii pot fi utilizate pentru mobile marketing

5Site-uri și aplicații de mobile

6Best practices de UX și UI în mobil design

7Cum se dezvoltă o campanie de mobile marketing

Formula de Mobile Marketing

Cum sa eficientizezi rezultatele brand-urilor în digital aplicând principii de mobile marketing

Ai nevoie de mai multe detalii?

Echipa Formula4

Alexandra te poate ajuta cu detalii suplimentare și îți poate pregăti o ofertă personalizată.

AGENDA

09:30 - 10:00

Welcome coffee

10:00 – 12:00

Mobile marketing și adopția în România. Comportamentul utilizatorilor de mobile și impactul asupra mediului de business. Elemente specifice ale mobile marketingului

12:00 – 12:30

Coffee Break

12:30 – 14:00

Tactici și tehnologii pentru mobile marketing. Exercițiu practic – abordarea potrivită de mobile pentru brand-ul sau business-ul gestionat

15:00 – 17:00

Prezența brand-urilor pe mobile – site-uri și aplicații. Exercițiu practic – evaluarea prezenței pe mobile a companiilor prezente. Best practices de UX și UI în design-ul pentru mobile

17:00 – 17:30

Coffee Break

17:30 – 19:00

Comunicarea în mediu mobile. Campanii de succes de mobile marketing. Exercițiu practic – pregătirea unei campanii de mobile marketing

SPEAKERI

Dan Vîrtopeanu

Cu 30 de ani de experiență în industria IT&C, Dan și-a dedicat ultimii 17 ani mobile marketingului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. In 2012 a fondat Breeze Mobile, agentie full service de marketing mobil, castigatoare a premiului pentru cea mai buna campanie de marketing mobil in 2013 si a mai mult de 10 premii la competitii interne si internationale pentru aplicatiile dezvoltate si campaniile derulate.

Ciprian Susanu

Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.

Cu peste 15 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România și are o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.